VIDEN OG NETVÆRK
Business seminar
WE MEAN
BUSSINESS
Kom med til Roskilde Festival, Danmarks 4. største by med 130.000 mennesker, heraf 30.000 frivillige, og oplev landets største eksperimentarium med nogle af de stærkeste eksempler på Branded Content… live!
Vi kan ikke længere ´tvinge´ vores kunder til at lytte til vores budskaber. Kun hvis vi skaber fælles fortællinger, hvor vi involverer dem, kan vi knytte dem tættere til vores brand og produkter. Når Branded Content & Entertainment virkelig lykkes, så fusionerer virksomheder, brands og publikum. De bliver til ligeværdige parter, som er sammen om aktiviteter, der kan danne grundlag for en fælles fortælling og udvikling af langvarige relationer. Vi kalder denne proces for co-creation.
Roskilde Festival er et levende eksempel på en sådan symbiose, der hvert år samler over 135.000 mennesker til en kæmpe oplevelse, og giver de involverede virksomheder adgang til en meget veldefineret og svært tilgængelig målgruppe.
Der findes derfor ikke noget mere relevant sted at holde seminar om Branded Content & Entertainment end på Festivalpladsen midt under Nordeuropas største kulturbegivenhed. Roskilde Festival udgør nemlig hele essensen af Branded Content & Entertainment.
Roskilde Festival, Subsero og Mediacom står bag arrangementet og har udvalgt dagens oplægsholdere. De vil fortælle om deres arbejde, komme med best practice-anbefalinger og gennemgå cases fra hver deres individuelle felt. For Brandet Content og Entertainment handler ikke kun om musik, men kan også levendegøre mere komplekse og videnstunge forretningsområder.
Gør os selskab til et anderledes og inspirerende seminar, med koncerter i verdensklasse og mingling i Backstage Village.
TILMELD DIG BRANDED CONTENT HER
DEM KAN DU MØDE
Mød direktører og marketingchefer fra børsnoterede danske virksomheder samt globale kæmper, og hør oplæg af …
- SUBSERO og MEDIACOM
Sætter co-creation der virker på programmet, definerer dagens begreber og sætter de indledende ord på de 3 dogmer, Teknologi, Content og Marketing. Ligeledes vil der komme fokus på at godt “content” skal have kant og bygge på en kulturel sandhed overfor målgruppen.
- JAMES MORRIS, Head of MediaCom Beyond Advertising EMEA.
Som global content marketing rådgiver for brands som VW Group, Shell og Universal Music er James’ hverdag for længst fyldt op af en ny agenda, som vi andre først nu er ved at forberede os på. Med sammensmeltningen af marketing, content og teknologi står vi som markedsførere over for de største udfordringer gennem de sidste 50 år, men samtidig også over for de største muligheder. Hør James fortælle, hvordan de globale spillere tænker og agerer netop nu.
- CAMILLA RAMBY, Marcom Direktør TDC.
TDC er en af de virksomheder i Danmark der bruger Branded Content & Entertainment som et fast element i deres marketing-strategi. Hør om strategien, løsningerne og hvordan man arbejder med det i det daglige.
- PETER GIACOMELLO, Sponsorchef, Tuborg
- HANS CHRISTIAN SMED, Salg og Marketingdirektør, Roskilde Festival.
PROGRAMMET
Programmet byder på tæt samarbejde med de øvrige deltagere. I skal blandt andet på field research og arbejde med begrebet co-creation. I skal også tage stilling til, hvordan der kan skabes en direkte involvering af brugerne, så de kan være med til at præge og forme den fælles fortælling. Og I får input til at finde de kulturelle sandheder og den kant, der skal til for at skabe succesrig Branded Content & Entertainment. I vil altså blive udfordret på den traditionelle, lineære fortælleteknik, der i dag er udgangspunktet for det meste markedsføring.
Frokosten indtages “Live” på Roskilde Festival i grupper, samtidig med at man foto-dokumenterer den co-creation og branded content, som man er omgivet af. Billeddokumentationen bruges til den efterfølgende workshop, hvor grupperne kommer med et bud på, hvad de kunne lave sammen med Roskilde Festival.
09:00 – 10:00: Morgenmad + check-ind
10:00 – 10:30: Velkomst v/ værter: Rasmus Jakobsen og Palle Finderup Diederichsen.
10:30 – 11:00: Oplæg v/ Hans Christian Smed, salg- og marketingdirektør Roskilde Festival
11:00 – 11:30: Oplæg v/ Peter Giacomello, sponsorchef for Tuborg
11:30 – 11:45: Pause
11:45 – 13:30: Field Trip på festivalpladsen – Branded Content identificeres og bearbejdes ”in action” + frokost
13:30 – 14:15: Præsentation af findings.
14:15 – 14:45: Pause
14:45 – 15:30: Oplæg v/ Camilla Ramby, Marcom direktør TDC
15:30 – 16:00: Oplæg v/ James Morris, Head of MediaCom Beyond Advertising EMEA, Global Content Account VW.
16:00 – 16:15: Opsummering og wrap-up v/ værter
16:15 – 17:30: Fredagsøl og mingling i Backstage Village
Resten af dagen kan bruges til at tale med de andre deltagere backstage og masser af gode koncert oplevelser.
INFORMATION
Branded Content seminar, 5. juli 2013, kl 9:30 – 16:30.
Pris - 2.350 kr + moms.
Prisen indeholder adgang til Branded Content konferencen samt adgang til Roskilde Festival hele den givne dag konferencen finder sted.
TILMELD DIG HER.
Billetter sælges udelukkende i forsalg via dette link. Sidste bestillingsdato er onsdag d. 3. juli kl. 12.00.
—————————-
For mere information, kontakt:
, Subsero
, ansvarlig for Roskilde Festival BACKSTAGE
Public Sector seminar
WE MEAN
BUSSINESS
Kom med til Roskilde Festival, Danmarks 4. største by med 130.000 mennesker, heraf 30.000 frivillige, og oplev landets største eksperimentarium med nogle af de stærkeste eksempler på Branded Content… live!
Vi kan ikke længere ´tvinge´ vores kunder til at lytte til vores budskaber. Kun hvis vi skaber fælles fortællinger, hvor vi involverer dem, kan vi knytte dem tættere til vores brand og produkter. Når Branded Content & Entertainment virkelig lykkes, så fusionerer virksomheder, brands og publikum. De bliver til ligeværdige parter, som er sammen om aktiviteter, der kan danne grundlag for en fælles fortælling og udvikling af langvarige relationer. Vi kalder denne proces for co-creation.
Roskilde Festival er et levende eksempel på en sådan symbiose, der hvert år samler over 135.000 mennesker til en kæmpe oplevelse, og giver de involverede virksomheder adgang til en meget veldefineret og svært tilgængelig målgruppe.
Der findes derfor ikke noget mere relevant sted at holde seminar om Branded Content & Entertainment end på Festivalpladsen midt under Nordeuropas største kulturbegivenhed. Roskilde Festival udgør nemlig hele essensen af Branded Content & Entertainment.
Roskilde Festival, Subsero og Mediacom står bag arrangementet og har udvalgt dagens oplægsholdere. De vil fortælle om deres arbejde, komme med best practice-anbefalinger og gennemgå cases fra hver deres individuelle felt. For Brandet Content og Entertainment handler ikke kun om musik, men kan også levendegøre mere komplekse og videnstunge forretningsområder.
Gør os selskab til et anderledes og inspirerende seminar, med koncerter i verdensklasse og mingling i Backstage Village.
TILMELD DIG BRANDED CONTENT HER
DEM KAN DU MØDE
Mød direktører og marketingchefer fra børsnoterede danske virksomheder samt globale kæmper, og hør oplæg af …
- SUBSERO og MEDIACOM
Sætter co-creation der virker på programmet, definerer dagens begreber og sætter de indledende ord på de 3 dogmer, Teknologi, Content og Marketing. Ligeledes vil der komme fokus på at godt “content” skal have kant og bygge på en kulturel sandhed overfor målgruppen.
- JAMES MORRIS, Head of MediaCom Beyond Advertising EMEA.
Som global content marketing rådgiver for brands som VW Group, Shell og Universal Music er James’ hverdag for længst fyldt op af en ny agenda, som vi andre først nu er ved at forberede os på. Med sammensmeltningen af marketing, content og teknologi står vi som markedsførere over for de største udfordringer gennem de sidste 50 år, men samtidig også over for de største muligheder. Hør James fortælle, hvordan de globale spillere tænker og agerer netop nu.
- CAMILLA RAMBY, Marcom Direktør TDC.
TDC er en af de virksomheder i Danmark der bruger Branded Content & Entertainment som et fast element i deres marketing-strategi. Hør om strategien, løsningerne og hvordan man arbejder med det i det daglige.
- PETER GIACOMELLO, Sponsorchef, Tuborg
- HANS CHRISTIAN SMED, Salg og Marketingdirektør, Roskilde Festival.
PROGRAMMET
Programmet byder på tæt samarbejde med de øvrige deltagere. I skal blandt andet på field research og arbejde med begrebet co-creation. I skal også tage stilling til, hvordan der kan skabes en direkte involvering af brugerne, så de kan være med til at præge og forme den fælles fortælling. Og I får input til at finde de kulturelle sandheder og den kant, der skal til for at skabe succesrig Branded Content & Entertainment. I vil altså blive udfordret på den traditionelle, lineære fortælleteknik, der i dag er udgangspunktet for det meste markedsføring.
Frokosten indtages “Live” på Roskilde Festival i grupper, samtidig med at man foto-dokumenterer den co-creation og branded content, som man er omgivet af. Billeddokumentationen bruges til den efterfølgende workshop, hvor grupperne kommer med et bud på, hvad de kunne lave sammen med Roskilde Festival.
09:00 – 10:00: Morgenmad + check-ind
10:00 – 10:30: Velkomst v/ værter: Rasmus Jakobsen og Palle Finderup Diederichsen.
10:30 – 11:00: Oplæg v/ Hans Christian Smed, salg- og marketingdirektør Roskilde Festival
11:00 – 11:30: Oplæg v/ Peter Giacomello, sponsorchef for Tuborg
11:30 – 11:45: Pause
11:45 – 13:30: Field Trip på festivalpladsen – Branded Content identificeres og bearbejdes ”in action” + frokost
13:30 – 14:15: Præsentation af findings.
14:15 – 14:45: Pause
14:45 – 15:30: Oplæg v/ Camilla Ramby, Marcom direktør TDC
15:30 – 16:00: Oplæg v/ James Morris, Head of MediaCom Beyond Advertising EMEA, Global Content Account VW.
16:00 – 16:15: Opsummering og wrap-up v/ værter
16:15 – 17:30: Fredagsøl og mingling i Backstage Village
Resten af dagen kan bruges til at tale med de andre deltagere backstage og masser af gode koncert oplevelser.
INFORMATION
Branded Content seminar, 5. juli 2013, kl 9:30 – 16:30.
Pris - 2.350 kr + moms.
Prisen indeholder adgang til Branded Content konferencen samt adgang til Roskilde Festival hele den givne dag konferencen finder sted.
TILMELD DIG HER.
Billetter sælges udelukkende i forsalg via dette link. Sidste bestillingsdato er onsdag d. 3. juli kl. 12.00.
—————————-
For mere information, kontakt:
, Subsero
, ansvarlig for Roskilde Festival BACKSTAGE
Music seminar
WE MEAN
BUSSINESS
Kom med til Roskilde Festival, Danmarks 4. største by med 130.000 mennesker, heraf 30.000 frivillige, og oplev landets største eksperimentarium med nogle af de stærkeste eksempler på Branded Content… live!
Vi kan ikke længere ´tvinge´ vores kunder til at lytte til vores budskaber. Kun hvis vi skaber fælles fortællinger, hvor vi involverer dem, kan vi knytte dem tættere til vores brand og produkter. Når Branded Content & Entertainment virkelig lykkes, så fusionerer virksomheder, brands og publikum. De bliver til ligeværdige parter, som er sammen om aktiviteter, der kan danne grundlag for en fælles fortælling og udvikling af langvarige relationer. Vi kalder denne proces for co-creation.
Roskilde Festival er et levende eksempel på en sådan symbiose, der hvert år samler over 135.000 mennesker til en kæmpe oplevelse, og giver de involverede virksomheder adgang til en meget veldefineret og svært tilgængelig målgruppe.
Der findes derfor ikke noget mere relevant sted at holde seminar om Branded Content & Entertainment end på Festivalpladsen midt under Nordeuropas største kulturbegivenhed. Roskilde Festival udgør nemlig hele essensen af Branded Content & Entertainment.
Roskilde Festival, Subsero og Mediacom står bag arrangementet og har udvalgt dagens oplægsholdere. De vil fortælle om deres arbejde, komme med best practice-anbefalinger og gennemgå cases fra hver deres individuelle felt. For Brandet Content og Entertainment handler ikke kun om musik, men kan også levendegøre mere komplekse og videnstunge forretningsområder.
Gør os selskab til et anderledes og inspirerende seminar, med koncerter i verdensklasse og mingling i Backstage Village.
TILMELD DIG BRANDED CONTENT HER
DEM KAN DU MØDE
Mød direktører og marketingchefer fra børsnoterede danske virksomheder samt globale kæmper, og hør oplæg af …
- SUBSERO og MEDIACOM
Sætter co-creation der virker på programmet, definerer dagens begreber og sætter de indledende ord på de 3 dogmer, Teknologi, Content og Marketing. Ligeledes vil der komme fokus på at godt “content” skal have kant og bygge på en kulturel sandhed overfor målgruppen.
- JAMES MORRIS, Head of MediaCom Beyond Advertising EMEA.
Som global content marketing rådgiver for brands som VW Group, Shell og Universal Music er James’ hverdag for længst fyldt op af en ny agenda, som vi andre først nu er ved at forberede os på. Med sammensmeltningen af marketing, content og teknologi står vi som markedsførere over for de største udfordringer gennem de sidste 50 år, men samtidig også over for de største muligheder. Hør James fortælle, hvordan de globale spillere tænker og agerer netop nu.
- CAMILLA RAMBY, Marcom Direktør TDC.
TDC er en af de virksomheder i Danmark der bruger Branded Content & Entertainment som et fast element i deres marketing-strategi. Hør om strategien, løsningerne og hvordan man arbejder med det i det daglige.
- PETER GIACOMELLO, Sponsorchef, Tuborg
- HANS CHRISTIAN SMED, Salg og Marketingdirektør, Roskilde Festival.
PROGRAMMET
Programmet byder på tæt samarbejde med de øvrige deltagere. I skal blandt andet på field research og arbejde med begrebet co-creation. I skal også tage stilling til, hvordan der kan skabes en direkte involvering af brugerne, så de kan være med til at præge og forme den fælles fortælling. Og I får input til at finde de kulturelle sandheder og den kant, der skal til for at skabe succesrig Branded Content & Entertainment. I vil altså blive udfordret på den traditionelle, lineære fortælleteknik, der i dag er udgangspunktet for det meste markedsføring.
Frokosten indtages “Live” på Roskilde Festival i grupper, samtidig med at man foto-dokumenterer den co-creation og branded content, som man er omgivet af. Billeddokumentationen bruges til den efterfølgende workshop, hvor grupperne kommer med et bud på, hvad de kunne lave sammen med Roskilde Festival.
09:00 – 10:00: Morgenmad + check-ind
10:00 – 10:30: Velkomst v/ værter: Rasmus Jakobsen og Palle Finderup Diederichsen.
10:30 – 11:00: Oplæg v/ Hans Christian Smed, salg- og marketingdirektør Roskilde Festival
11:00 – 11:30: Oplæg v/ Peter Giacomello, sponsorchef for Tuborg
11:30 – 11:45: Pause
11:45 – 13:30: Field Trip på festivalpladsen – Branded Content identificeres og bearbejdes ”in action” + frokost
13:30 – 14:15: Præsentation af findings.
14:15 – 14:45: Pause
14:45 – 15:30: Oplæg v/ Camilla Ramby, Marcom direktør TDC
15:30 – 16:00: Oplæg v/ James Morris, Head of MediaCom Beyond Advertising EMEA, Global Content Account VW.
16:00 – 16:15: Opsummering og wrap-up v/ værter
16:15 – 17:30: Fredagsøl og mingling i Backstage Village
Resten af dagen kan bruges til at tale med de andre deltagere backstage og masser af gode koncert oplevelser.
INFORMATION
Branded Content seminar, 5. juli 2013, kl 9:30 – 16:30.
Pris - 2.350 kr + moms.
Prisen indeholder adgang til Branded Content konferencen samt adgang til Roskilde Festival hele den givne dag konferencen finder sted.
TILMELD DIG HER.
Billetter sælges udelukkende i forsalg via dette link. Sidste bestillingsdato er onsdag d. 3. juli kl. 12.00.
—————————-
For mere information, kontakt:
, Subsero
, ansvarlig for Roskilde Festival BACKSTAGE
Frontstage aktiviteter
WE MEAN
BUSSINESS
Kom med til Roskilde Festival, Danmarks 4. største by med 130.000 mennesker, heraf 30.000 frivillige, og oplev landets største eksperimentarium med nogle af de stærkeste eksempler på Branded Content… live!
Vi kan ikke længere ´tvinge´ vores kunder til at lytte til vores budskaber. Kun hvis vi skaber fælles fortællinger, hvor vi involverer dem, kan vi knytte dem tættere til vores brand og produkter. Når Branded Content & Entertainment virkelig lykkes, så fusionerer virksomheder, brands og publikum. De bliver til ligeværdige parter, som er sammen om aktiviteter, der kan danne grundlag for en fælles fortælling og udvikling af langvarige relationer. Vi kalder denne proces for co-creation.
Roskilde Festival er et levende eksempel på en sådan symbiose, der hvert år samler over 135.000 mennesker til en kæmpe oplevelse, og giver de involverede virksomheder adgang til en meget veldefineret og svært tilgængelig målgruppe.
Der findes derfor ikke noget mere relevant sted at holde seminar om Branded Content & Entertainment end på Festivalpladsen midt under Nordeuropas største kulturbegivenhed. Roskilde Festival udgør nemlig hele essensen af Branded Content & Entertainment.
Roskilde Festival, Subsero og Mediacom står bag arrangementet og har udvalgt dagens oplægsholdere. De vil fortælle om deres arbejde, komme med best practice-anbefalinger og gennemgå cases fra hver deres individuelle felt. For Brandet Content og Entertainment handler ikke kun om musik, men kan også levendegøre mere komplekse og videnstunge forretningsområder.
Gør os selskab til et anderledes og inspirerende seminar, med koncerter i verdensklasse og mingling i Backstage Village.
TILMELD DIG BRANDED CONTENT HER
DEM KAN DU MØDE
Mød direktører og marketingchefer fra børsnoterede danske virksomheder samt globale kæmper, og hør oplæg af …
- SUBSERO og MEDIACOM
Sætter co-creation der virker på programmet, definerer dagens begreber og sætter de indledende ord på de 3 dogmer, Teknologi, Content og Marketing. Ligeledes vil der komme fokus på at godt “content” skal have kant og bygge på en kulturel sandhed overfor målgruppen.
- JAMES MORRIS, Head of MediaCom Beyond Advertising EMEA.
Som global content marketing rådgiver for brands som VW Group, Shell og Universal Music er James’ hverdag for længst fyldt op af en ny agenda, som vi andre først nu er ved at forberede os på. Med sammensmeltningen af marketing, content og teknologi står vi som markedsførere over for de største udfordringer gennem de sidste 50 år, men samtidig også over for de største muligheder. Hør James fortælle, hvordan de globale spillere tænker og agerer netop nu.
- CAMILLA RAMBY, Marcom Direktør TDC.
TDC er en af de virksomheder i Danmark der bruger Branded Content & Entertainment som et fast element i deres marketing-strategi. Hør om strategien, løsningerne og hvordan man arbejder med det i det daglige.
- PETER GIACOMELLO, Sponsorchef, Tuborg
- HANS CHRISTIAN SMED, Salg og Marketingdirektør, Roskilde Festival.
PROGRAMMET
Programmet byder på tæt samarbejde med de øvrige deltagere. I skal blandt andet på field research og arbejde med begrebet co-creation. I skal også tage stilling til, hvordan der kan skabes en direkte involvering af brugerne, så de kan være med til at præge og forme den fælles fortælling. Og I får input til at finde de kulturelle sandheder og den kant, der skal til for at skabe succesrig Branded Content & Entertainment. I vil altså blive udfordret på den traditionelle, lineære fortælleteknik, der i dag er udgangspunktet for det meste markedsføring.
Frokosten indtages “Live” på Roskilde Festival i grupper, samtidig med at man foto-dokumenterer den co-creation og branded content, som man er omgivet af. Billeddokumentationen bruges til den efterfølgende workshop, hvor grupperne kommer med et bud på, hvad de kunne lave sammen med Roskilde Festival.
09:00 – 10:00: Morgenmad + check-ind
10:00 – 10:30: Velkomst v/ værter: Rasmus Jakobsen og Palle Finderup Diederichsen.
10:30 – 11:00: Oplæg v/ Hans Christian Smed, salg- og marketingdirektør Roskilde Festival
11:00 – 11:30: Oplæg v/ Peter Giacomello, sponsorchef for Tuborg
11:30 – 11:45: Pause
11:45 – 13:30: Field Trip på festivalpladsen – Branded Content identificeres og bearbejdes ”in action” + frokost
13:30 – 14:15: Præsentation af findings.
14:15 – 14:45: Pause
14:45 – 15:30: Oplæg v/ Camilla Ramby, Marcom direktør TDC
15:30 – 16:00: Oplæg v/ James Morris, Head of MediaCom Beyond Advertising EMEA, Global Content Account VW.
16:00 – 16:15: Opsummering og wrap-up v/ værter
16:15 – 17:30: Fredagsøl og mingling i Backstage Village
Resten af dagen kan bruges til at tale med de andre deltagere backstage og masser af gode koncert oplevelser.
INFORMATION
Branded Content seminar, 5. juli 2013, kl 9:30 – 16:30.
Pris - 2.350 kr + moms.
Prisen indeholder adgang til Branded Content konferencen samt adgang til Roskilde Festival hele den givne dag konferencen finder sted.
TILMELD DIG HER.
Billetter sælges udelukkende i forsalg via dette link. Sidste bestillingsdato er onsdag d. 3. juli kl. 12.00.
—————————-
For mere information, kontakt:
, Subsero
, ansvarlig for Roskilde Festival BACKSTAGE